sobota, 31 stycznia 2015

Żel pod prysznic Dove Purely Pampering, Pistacja i magnolia + no jak można się tak nie dopakować...

     Już po wszystkich sesjowych bólach, siedzę w domu, taki mały urlop :)

      Żel ten wykończyłam już jakiś czas temu. Nie do końca przypadł mi do gustu. Zapach po otwarciu opakowania był przepiękny, ale podczas kąpieli stawał się trochę nieznośny, ciężko mi to określić.
     Konsystencję miał dość przyjemną, kremową. Nie uczulał mnie raczej, co jest na plus. Cenowo - cóż, warto go dorwać w promocji (około 8-10 zł), ale regularnej ceny - około 15 zł, to ja bym raczej nie dała.
     Skład:


     Raczej na tę wersję zapachową się już nie skuszę, choć na inne żele Dove (o ile będą miały przystępną cenę), zapewne już tak.


     Pakując się na przyjazd do domu zapomniałam micela, to było bardzo mądre. Zobaczymy czy na poranne oczyszczanie twarzy wystarczą mi chusteczki do demakijażu z Rival de Loop.

wybaczcie gorszą jakość, nie mam dostępu do lustrzanki

     A nawet przetestuję je dzisiaj do demakijażu właśnie, chociaż nie spodziewam się, że poradzą sobie z tuszem do rzęs (korzystając z uroków mniejszego miasta postanowiłam dać odpocząć swojej skórze i do makijażu użyć tylko tuszu do rzęs wraz z odżywką Eveline oraz odrobiny różu, żeby wyglądać na bardziej wyspaną niż w rzeczywistości :P ).


     Używałyście kiedyś Dove? Jakie macie spostrzeżenia? A może chcecie wypowiedzieć się o chusteczkach do demakijażu? Zapraszam do wyrażania opinii i dyskusji :)

15 komentarzy:

  1. Żele Dove bardzo lubię, ale nie każda wersja zapachowa mi pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie mają przyjemną konsystencję i są przyjazne w użyciu, a atutem jest spora gama zapachów. Dla każdego coś się znajdzie ale i nie wszystko każdemu podpasuje ;)

      Usuń
  2. magnolia brzmi kuszaco:)
    mineralnyswiatkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego u Dove coś dobrego :D

      Usuń
    2. dzieki za odwiedziny i zapraszam jak najczęściej ja też będe zaglądac często do Ciebie:)

      Usuń
  3. ja lubię żele dove, tego zapachu jeszcze nie miałam ;) i też zawsze kupuję te żele na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma sensu wydawać 15 zł na żel pod prysznic, za to te 8-10 zł na taki żel to już dobra inwestycja ;)

      Usuń
  4. Dziękuję za miły komentarz <3 Z czasem też będziesz tak malować, moje zdobienia nie są idealne, ale trening czyni mistrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel z Dove to mój hit :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten zapach troszeczkę podczas kąpieli przestaje się jednak podobać. Ale jak wiadomo, są gusta i guściki! :D

      Usuń
  6. Czasem sięgam po żele Dove i jestem zadowolona, tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te żele, zawsze na promocji łapię jakiś nowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żele Dove, są chyba jednymi z najlepszych żeli w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, to akurat ciężko mi stwierdzić, ale w końcu każda skóra potrzebuje czegoś innego - ważne, że Ty znalazłaś coś, co Ci odpowiada ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)

Usuwam komentarze zawierające linki do blogów, konkursów itp.
Jeśli będę chciała odwiedzić Twój blog (a odwiedzam komentatorów!), spokojnie, znajdę go bez linku :)