czwartek, 19 lutego 2015

Gdzie buszuję w internecie :)

   


     Hej, hej! Dzisiaj przychodzę z trochę innym postem, a mianowicie, jak sam tytuł wskazuje, pokażę Wam, jakie miejsca sieci związane najczęściej z urodą odwiedzam najczęściej.

BLOGI



Dziewczyński, motywujący kop w cztery litery, takiego miejsca szukałam długo :)




Zdrowy tryb życia, ale nie maniakalny - wszystko z umiarem!




Sporo się tu dowiedziałam, kawałeczek swojej przestrzeni uporządkowałam - utrzymywanie ładu wokół siebie od razu staje się łatwiejsze i przyjemniejsze :)


YOUTUBE



Ją pierwszą zaczęłam oglądać na YT - niesamowicie pozytywna osoba, oglądam nawet filmy o macierzyństwie na jej drugim kanale, żeby po prostu jej posłuchać i zarazić się tym ciepłem :D




Ją zaczęłam oglądać jako drugą. Najbardziej lubię vlogi, są wypełnione zwykłą codziennością, przyjemny relaks do herbaty.




Ludzie, ile w niej pozytywnej energii! Przesympatyczna, wszystko dobrze wyjaśnia, od razu człowiekowi się humor poprawia, kiedy słucha osoby z taaaaką energią!



     Znacie, lubicie? A może chcecie podzielić się ze mną swoimi ulubionymi kanałami, blogami itp?

     Na dniach pokażę Wam dwa kosmetyki pewnej marki, która niedawno się u mnie pojawiła i niespodziewanie podbiła moje serce. Może zgadniecie, o której marce mowa? :) 
     Ponadto mam w planach mały wpis-niespodziankę, a mianowicie tag, który ostatnio wypatrzyłam na YT i bardzo mi się spodobał, zatem postanowiłam go wprowadzić i tu. Jednak potrzebuję odpowiedniego światła, a najlepiej dostępu do lustrzanki. Póki co nie bijcie proszę za nieco słabszą jakość :)

     A może macie ochotę na jakiś konkretny post? Piszcie śmiało, w miarę możliwości zrealizuję Wasze "zachcianki" :)

11 komentarzy:

  1. Nie znam ich, ale chętnie w wolnej chwili się z nimi zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tylko Blimsien, ale już nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko czasami wchodzę na kanały tych dziewczyn. Nie do końca odpowiada mi ich energia, ale czasami zajrzę co ciekawego wrzuciły:) Ja bardzo lubię Maxineczkę, Zmalowaną, Dressedinmint, Callmeblondiee, Stylizacjetv, Hanię z Digitalgirl13 i Diditalgirlworld13, Marię Baszak i Karolinę Baszak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, Hanię kojarzę, Maxinaczkę też. Resztę kanałów pewnie odwiedzę w najbliższej przyszłości, dzięki za cynk!

      Usuń
  4. Również lubię oglądać Nieesię i Red Lipstick Monster ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie! I to w takim gronie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już zasługa pojawiających się u Ciebie treści, więc możesz sobie pogratulować! ;)

      Usuń
  6. niesie i RLM tez uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)

Usuwam komentarze zawierające linki do blogów, konkursów itp.
Jeśli będę chciała odwiedzić Twój blog (a odwiedzam komentatorów!), spokojnie, znajdę go bez linku :)